Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Dyson power in het nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen

Na ruim tien jaar keerde in november de serie “Gooische Vrouwen” terug op de Nederlandse televisie, met een exclusieve première eind oktober op Videoland. Deze serie, bedacht door Linda de Mol en geregisseerd door Will Koopman, behoort tot de populairste dramaseries van Nederland. Vier vriendinnen delen de hoogte- en dieptepunten van hun luxelevens in ‘Het Gooi’. De setting leent zich perfect voor het integreren van de luxeproducten van Dyson, die naadloos aansluiten bij de extravagante levensstijl van de vier hoofdpersonen. Via product placement en billboarding krijgen zowel de vloerreinigingsproducten als de haarproducten van Dyson een natuurlijke rol binnen de serie.
In totaal zijn er acht afleveringen met meer dan negen in-programmomenten voor Dyson, waarin de kracht van de apparaten op een overtuigende manier wordt getoond. Zo zie je tante Cor regelmatig met de Dyson Submarine, terwijl Clair haar haar stylet met de Dyson Airwrap. De unieke verkoopargumenten (USP’s) van de verschillende apparaten worden subtiel maar effectief in beeld gebracht.
De eerste twee afleveringen hebben qua kijkcijfers alle verwachtingen overtroffen. Aflevering 1 behaalde, inclusief uitgesteld kijken, een indrukwekkend totaal van ruim 1,4 miljoen kijkers (6+) en een marktaandeel van 17,8% binnen de doelgroep 25-59 jaar. Net als tien jaar geleden is de serie nog steeds een enorme hit en vormt deze een perfecte match voor Dyson.
Auteur: Annelies van Lier-van Riel, Creative Consultant Lead bij UM Nederland