Menu

Winning Hearts, Minds & Wallets

FutureproofUM merken hebben een plan en willen winnen!

Onze prijswinnende filosofie

Bij FutureproofUM draait alles om het leveren van betekenisvolle end-to-end-ervaringen voor onze klanten. Onze missie is om onze klanten te helpen winnen en hun doelen te bereiken. We hebben onze 3C-benadering ontwikkeld om dit te bereiken, waarbij we het traditionele lineaire marketingfunneldenken vervangen door een flexibele en vloeiende aanpak die gericht is op de drie belangrijke aspecten die een merk bekend, geliefd en gekozen maken: Culture, Community en Commerce.

Vooral Community is cruciaal en speelt een steeds grotere rol in innovatieve (media)oplossingen. Bij FutureproofUM weten we dat het opbouwen van een sterke gemeenschap van loyale klanten essentieel is voor merkgroei op lange termijn. Daarom werken we nauw samen met onze klanten om community-building initiatieven te ontwikkelen en te implementeren die aansluiten bij hun specifieke doelgroep en doelstellingen.

Onze aanpak

Winning hearts in Culture

FutureproofUM-merken begrijpen hoe cultuur wordt gevormd en weten hoe ze kunnen bijdragen en van waarde kunnen zijn. Bij het vinden van de juiste balans tussen hun merk- en bedrijfsdoelen en de behoeften van de doelgroep, maken we gebruik van rijke kwantitatieve en kwalitatieve inzichten. Hierdoor worden onze klanten cultureel relevanter in de hedendaagse wereld.


Winning minds in Community

We zijn voortdurend op zoek naar creatieve en vernieuwende manieren om merken een onderscheidende positie te laten innemen in de wereld van hun doelgroep. Door inzicht te krijgen in de passies en interesses van de doelgroep, kunnen we merken helpen om echte insiders te worden. In samenwerking met onze mediapartners stellen we mediastrategieën op die net zo divers zijn als de communities waarin de doelgroep actief is, zodat we hun aandacht kunnen trekken en de betrokkenheid kunnen vergroten.


Winning wallets in Commerce

Bij FutureproofUM begrijpen we dat commercie een belangrijk doel is voor onze klanten. Daarom bieden we slimme commerce-oplossingen die aansluiten op de behoeften en interesses van de doelgroep. We creëren gepersonaliseerde shopervaringen die rekening houden met tijd, plaats en context, waardoor we de aandacht van de doelgroep weten te trekken en vast te houden. Bovendien zorgen we ervoor dat de commerciële doelstellingen van onze klanten worden gekoppeld aan hun activiteiten op het gebied van cultuur en community, zodat er geen onnodige media-inzet verloren gaat.

Onze cultuur

Wij zijn de Smart Rebels

Bij UM creëren we een cultuur waarin mensen zich gewaardeerd voelen en zich elke dag kunnen verbeteren. Onze mentaliteit daagt niet alleen onszelf, maar ook onze klanten uit om ondernemend, vernieuwend en gepassioneerd te zijn. We willen de business van onze klanten begrijpen, nieuwe oplossingen zoeken en nooit genoegen nemen met middelmatigheid. Als Smart Rebels willen we groeikansen blootleggen, onze mening geven en elkaar uitdagen om het beste te bereiken. Zo maken we onze klanten Futureproof op een slimme en ondernemende manier.

A Better World

Dat doen we samen

Samen met Mediabrands zijn wij de initiatiefnemer van de Media-Responsibility-Index, een kwantitatieve index die de norm zet voor brandsafety en desinformatie bij zowel wereldwijde als lokale mediapartners. Bij UM nemen we verantwoordelijkheid voor de impact die media en reclame hebben op het leven van consumenten. Ons Better World Media-initiatief ondersteunt klanten bij het maken van verantwoorde mediakeuzes op het gebied van klimaat, welzijn en gelijkheid. We zijn trots op onze voortgang in het opnemen van diversiteitsdata (zoals etnische achtergrond, geloofsovertuiging en LGTBQIA+) in onze eigen onderzoeken, waardoor we een nauwkeuriger en diverser beeld krijgen van segmenten binnen de samenleving en betere keuzes kunnen maken.

test alt

Meld je aan voor onze mailinglijst