Menu
21 maart 2024 - Steffen Rieter
FacebookLinkedInX
Share This

Een nieuwe UM Futurecast podcast staat live

Koen, Selfet en Simone analyseren in de nieuwste UM Futurecast aflevering de impact van het fenomeen Joost Klein op het merk Nederland B.V., bespreken de groei van Radio 538 dankzij Edwin Evers en vragen zich af waar de eerste echte Ramadan-campagne blijft…
 
Edwin Evers maakte recent zijn entree voor een vrijdagmiddag programma bij 538. Wat volgde is het ‘Edwin Evers effect’. Beluister in de nieuwste aflevering wat dit effect inhoudt en wat de impact van zijn rentree is op het luisteraandeel van 538 en wat Q-music, Radio10 en Veronica.  
 
Ondertussen spreekt Selfet uit ervaring over de Ramadan en hoe deze periode aanvoelt als ’30 dagen Kerst’, wat de impact op shopping gedrag is en hoe het vanuit een business perspectief een aantrekkelijk moment kan zijn voor merken. Maar blijft die eerste echte Ramadan campagne?  
 
In mei zal Joost Klein Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. In het buitenland reeds een icoon en inmiddels kan ook Nederland niet om hem heen. Ja, er is reeds veel in de media over geschreven, maar vanuit een merkbril zijn we benieuwd: wat is het effect van Joost Klein op het merk Nederland BV?  

Meld je aan voor onze mailinglijst